Τρίτη 23 Οκτωβρίου 2007

"Μην στεναχωριέσαι, όταν νιώθεις ότι έφτασες στο πάτο του πηγαδιού τότε ένα σχοινί θα σε τραβήξει."

Τι είναι αυτό το σχοινί;Κι αν εγώ θέλω να ριζώσω σττο πάτο αυτού του πηγαδιού;Και που το βρίσκεις αυτό το σχοινί;Μήπως μια μέρα που προσπαθώ να φτάσω στην επιφάνεια έρθεις και μου το κόψεις γιατί θέλεις να με βλέπεις στο πάτο;Γιατί μέσα απο τα λόγια σου τα τάχα συμπονετικά προσπαθείς να αποφύγεις τις ευθύνες σου και τις συνέπειες των πραξεών σου;Τελικά εγώ το βρήκα το σχοινί μου;

Είναι δυνατόν να μην το έχω βρεί;

Και βέβαια το 'χω βρεί.Είναι ένα απαλό "πράσινο" σχοινί το οποίο έχει τόση δύναμη όση κι αδυναμία.

Όταν είναι δυνατό με τραβάει προς τα πάνω ενώ όταν είναι αδύναμο του τονώνω την αυτοπεποίθηση ώστε να είναι και πάλι δυνατό.

Το καλό με αυτό το σχοινί είναι ότι υπάρχει ανταλλαγή ρόλων πολλές φορές, δηλαδή υπάρχουν φορές που εγώ είμαι το σχοινί που θα τραβήξω για να βγεί από τα Τάρταρα.

Ο κάθε άνθρωπος έχει το δικό του σχοινί το οποίο τον τραβάει από το δικό του πηγάδι.


Έτσι εγώ το μόνο που θέλω να πω είναι σ'ευχαριστώ σχοινί μου

Δεν υπάρχουν σχόλια: