Τετάρτη 29 Οκτωβρίου 2008

Πανικός με πιάνει όταν σκέφτομαι πως θα σε χάσω..δεν θέλω με τίποτα να γίνει κάτι τέτοιο...σ'αγαπάω τόσο πολύ που ξέρω ότι μαζί σου θέλω να 'χώ μέλλον...θέλω να ζήσω πολλά χρόνια..δεν θα ξαναβρώ κανένα άνθρωπο σαν και σένα...γι'αυτό είσαι μοναδική για μένα...θα κάνω τα πάντα για να σ'έχω δίπλα μου...να σε κρατάω να σε βλέπω και να σε ακούω έστω κι αν ποτέ δεν θα σε χορτάσω...γιατί αυτό δεν θα γίνει ποτέ...μου λείπεις...σε σκέφτομαι πολύ...σε λατρέυω όσο τίποτα άλλο...δεν ξέρω αν σε έχουν ξαναγαπήσει έτσι, πάντως εμένα όχι...δε ξέρω αν σε έχουν ξαναλατρέψει έτσι όπως εγώ πάντως εμένα όχι...δεν θέλω να σε χάσω...και μου απαντας ''δεν θα φύγω ποτέ.ποτέ''...γι 'αυτό το σπίτι το συγκεκριμένο για μένα είναι πάρα πολυ σημαντικό...έχουν ειπωθεί και γίνει πολλά ωραία πράγματα...αγαπημένα πράγματα...
ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια: